Alla ♥ dag med tjejerna!


/2 från dagen

Hej!

För inte alls länge sedan kom jag hem efter att spenderat några timmar i stan. Vi har tittat kläder inne i stan, käkat oss riktigt mätta på thairesturangen, massa tjejsnack, tog bussen ut till Överby och tittade i de flesta affärer där och pratat ännu mer och skrattat hur mycket som helst!! Gör go dag med tjejerna så att säga! Love!! & jag köpte inte med mig något hem. Hehe ''Everything happens for a reason'' - verkligen haha! Var nämligen nära på att köpa en tröja jag velade lite med, riktigt snygg men vart osäker. När jag väl stod och skulle betala funkade det inte!! Haha var något fel så försökte två gånger så tänkte vi testa i den andra kassan men bestämde mig för att det inte var meningen att jag skulle ha tröjan... Ivarjefall inte idag! 
Nu är mina småttingar här så skall gosa lite med de nu innan träningen som börjar klockan 8.
Hörs Xx.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0