Alla ♥ dag

WoooppWoopp, om några dagar är det ju alla ♥ dag. Har ni några speciella planer?
Själv fick jag detta gör gulliga sms igår :



Man smälter ju en aning!!! Så killar...
Ta chansen! Bjud ut tjejen! Vad jag gissar på så är det ingen tjej som skulle tacka nej om hon blir frågad utan man ser mer framemot att fixa en snygg outfit än sitta hemma och äta choklad forever alone ;) Bli uppvaktad, uppskattad, ompysslad, någon att umgås med, mysa & allt lite extra!

Mys för er själva!
-
Satsa på något speciellt, köp massa gott, titta film, massage, prata, tända ljus, mysa osv. Var för er själva & gosa bara för att komma varandra ännu närmare! ;)

Middag!
- För er som har något att prata om eller har lätt att prata så det inte blir någon pinsam tystnad! Annars något som jag tycker är perfekt att bjuda på. Romantiskt och mysigt!

Bio?
- Första gången ni ses ensamma? Då behöver ni inte oroa er för pinsam tystnad över bio ivarjefall. Bara hålla varandra i handen utan att behöva tänka på något annat som hur ser jag ut? hur mycket kan jag egentligen äta? Vi tjejer kan vara bra löjliga ibland...

Promenad?
- Tänk perfekta promenaden, hålla handen, gå runt kanalen, ge henne jackan om hon fryser, ge en present (gelehjärtan, nallebjörn, chokladask osv.), kyssas & bara vara själva. Bra uppvaktning utan att behöva göra allt för mycket om man inte skulle ha tid till det!




Kommentarer
Postat av: DanielJohansson=))))

Om det vore så lätt så..!

2012-02-09 @ 15:24:33
Postat av: AlbinOhlsson!

Gullig han som skrev det måste va!!!

2012-02-09 @ 21:33:30
Postat av: emilia

haha fan vad söt att skicka ett sånt sms!

ska bjuda mig själv på bio... forever alone :((

2012-02-09 @ 22:56:02
URL: http://emiliaalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0