Torsdag

 
#tackagudarnaförskorna #sprungitsomengud 
#solatgoastesolarium #utomlandsetttag #Happy

ÄR SÅÅÅ GLAD!!!
Ni vet den ''nästa gången'' jag skrev om att jag skulle
ta tag i löpningen var idag! Kan haft världens bästa löprunda 
jag någonsin vart med om hahah mina skor är verkligen
hur goa som helst så hade varken ont i fötter, vader, knän eller
håll!! Startade med 30 min där jag körde på ''fettförbränningsprogrammet''
så blir det lutning och hade powerwalk tempo, runt 7 på bandet, därefter 35 min samma program
och sprang intervaller tillsist 25 min endast högt tempo! Maxade till
15 (!!) och höll i det ett tag haha nu efteråt har jag bara blåsor hoppas jag
kan gå imorn ivarjefall kanske borde tagit det försiktigt men var tvungen
för kändes så jävla bra! Körde mage & en övning för ländryggen innan oxå!
Annars är allt skolplugg finito! Hade psykolgiredovisning idag haha kan haft
världs goaste men kanske inte bästa samarbetsgruppen! Vart med Melina,
Salle, Ola & Andey så slutade med att jag & Melina hade skrivit ihop texten
vi sedan fick dela på haha inte så mycket annat att förvänta sig!
Imorn är det äntligen fredag igen har lite stress inför jul då jag
fortfarande har kvar 1 julklapp att ordna! Sedan hoppas jag på att både hinna
träffa morbror hans tjej & kusinerna, kolla mellandagscupen, få något
shoppat under mellandagarna och hänga med babe! Nu ska jag ta
mig en dusch och sedan SOVA, vart dålig på det de senaste. Xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0