Nyårsplaner


#Arkivbild

Ställde klockan på halv nio imorse och åkte med
bussen till gymmet tjugo över. Väl där hann jag köra 
kanske 8 magövningar innan jag skulle köra andra varvet 
och jag fick en spykväljning... Ville inte riskera något inför ikv så
pappa kom och hämtade mig! Sitter just nu med ricinolja i 
håret och ska alldeles strax hoppa in i duschen för att
bli ultra fräsch!! Ikväll kommer bli en sån himla gryymm kväll!!
Förhoppningsvis! Är bestämt att jag, Nora, Eleanore, Millan & Rebecca
ska käka middag hos Noris och förfesta lite kan man väl säga! 
Därefter ska vi bort på fest där Salle och de gänget håller till. Bra avslut
och bra bröjan med andra ord!
Loovee 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0