Helgen!


 
#2goahärligamörkafestbilder #Happy

Så vart söndagen här igen! Enda positiva med idag vart att jag
kom ut på en PW med hunden på nog 5 km imorse. Rätt kallt men skönt!
Annars då?
I fredags var jag helt bestämd på att jag skulle ha en tröja som endast
fanns i Göteborg, så vad gjorde jag inte? Jo åkte dit haha mötte upp bästa Emilia
och hängde med henne i ungefär två timmar. Tröjan var skit med köpte två andra toppar
& en parfym som var julklapp till mig från bror. Luktar gudomligt!!! 
Igår vid 6 tog jag bussen upp mot stan för att sedan ta mig till Uddevalla med
Melina där det vart festligheter! Träffade min bro och hängde med honom & 
resten av mina homies där ifrån så vart gör kul! Däremot drog vi oss hem
tidigare än tänkt, bland annat för aina kom på besök hehe hade en kul kväll ändå!
Well, nu återstår 2 veckor till jullovet och har bestämt mig för att ta tag 
i träningen nu när jag är så gott som frisk. Som jag längtat!!!
Börjar imorgon med troligtvis 2 pass, eller med kompis om jag får tag i honom... 
Jaja, mycket text och knappt intressant! Hörs ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0