Varför jag inte bloggade igår...

Hej! Igår var ingen bra dag, därav ingen uppdatering. Inte nog med att min iphone vart sönder så gick även min plattång också sönder efter att jag hade hunnit locka ena sidan av håret, haha skrattretande kan jag säga! Så direkt efter skolan åkte vi upp för att kolla vad de var med min Iphone så köpte jag en ny plattång med. När jag kom hem var de bara att börja med so-arbetet som skall skickas in idag, hehe fortfarande inte helt klar men det löser sej nog allt..! & min Iphone är helt återställd vilket innebär att jag inte har några appar, några bilder, några kontakter osv. så skicka ett sms till: 0738177737!
Idag orkar jag göra ingenting typ. Knappt nån sömn inatt så planerna jag hade för idag tar jag imorn istället. Nu skall jag fixa iordning en mugg Chailatte (♥) och städa upp på mitt rum de behövs verkligen. XOXO'

image description
Bild i repris, har som sagt inga bilder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0