Det är utsidan som gör att man stannar till, men insidan som gör att man stannar kvar.

Hej! Skall alldeles strax gå ut på en PW ''Powerwalk'' orkar inte springa osv. men har tänkt uppdatera er lite snabbt. Som ni antagligen sett la jag tidigare upp ett collage tillsammans med en body och imorn kommer de ett tidsinställt collage med body'n hur man kan ha det till shorts med en hel del guldigt hehe lovely! Förresten så fick jag hem min body idag, awesome dock nästan för tight vid boobsen men waaaah blir bra :-) På tal om ingenting så till helgen blir det förmodligen så att jag åker upp till Göteborg innan dess är det bara några dagar kvar i skolan att överleva! 
Haha sammanhängande text... Nästan... Nu måste jag däremot dra mej utåt XOXO'



Kommentarer
Postat av: Elin

Fina du !

2011-11-29 @ 17:23:59
URL: http://kallemans.blogg.se/
Postat av: Zayn

Va bra att du skrev vad "PW" betydde för jag hade ingen aning. Men det är la fräscht med lite tight på boobsen ? Lägg upp bild loo!

2013-06-15 @ 12:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0